ADUN Trong bersama kumpulan kayuhan DUN Trong singgah di GISBH Batu Hampar

Views: 4

BERUAS, 02.04.2022
YB Jamaliah Zakaria, ADUN Trong telah singgah dan mengambil peluang mengunjungi GISBH Batu Hampar, di sini bersama ‘Team Jom Kayuh Bersama Cikgu Milah Dun Trong Ukhwah Ride’ dalam perjalanan untuk menyempurnakan kayuhan 30 KM mereka hari ini.

GISBH menjadi lokasi pertama persinggahan mereka dan mereka disambut penuh meriah dengan barisan pelajar Madrasah Imam As-Sayuti (MAIS), sekolah menengah agama di bawah GISBH dan paluan kompang.

Turut diadakan sebuah majlis ringkas yang melibatkan semua pelajar bersama para tetamu tersebut yang dimulakan dengan kata alu-aluan dari pengerusi majlis selaku tuan rumah diikuti dengan persembahan nasyid oleh kumpulan nasyid MIAS.

Program diteruskan dengan ucapan YB Jamilah yang antara lain mengucapkan ribuan terima kasih atas kesudian GISBH menerima dan meraikan mereka sebagai tetamu.

Tetamu dihidangkan dengan Air Ikhwan dan ‘Taufu Fa’ yg dibuat sendiri oleh Remaja Pembela Ummah (RPU) GISBH, Batu Hampar.

Moga dengan perhubungan baik bersama YB ADUN Trong dan seluruh lapisan masyarakat, berbagai kerjasama dapat dijalinkan demi kepentingan semua umat Islam.

Views: 4

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to top